GWARANTOWANA JAKOŚĆ
.
Jeżeli macie Państwo uwagi do realizacji zamówienia w naszej Hurtowni,
a w szczególności:
*Towar dotarł do Państwa uszkodzony.
*Jakość zapakowania towaru nie jest satysfakcjonująca.
*Otrzymany towar nie jest zgodny z zamówieniem.
*Otrzymany towar nie jest zgodny z fakturą.
należy wysłać:
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
na adres: reklamacje@seneks.pl
Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne udzielamy w czasie 3 dni roboczych.
Reklamacje w hurtowni Seneks w razie jakichkolwiek wątpliwości zawsze rozstrzygane są na korzyść Klienta.
W momencie uznania reklamacji macie Państwo prawo do dodatkowej rekompensaty w postaci gratisu*
POSTAW NA JAKOŚĆ - POSTAW NA SENEKS !!!
*Gratis należy wybrać z zakładki Gratisy +300 i dołożyć do koszyka przy składaniu kolejnego zamówienia.
Wybrany gratis dostarczany jest wraz z tym zamówieniem .
*Program Gwarantowana Jakość obejmuje WYŁĄCZNIE zgłoszenia
wysłane na adres :reklamacje@seneks.pl
*Program Gwarantowana Jakość zostaje uruchomiony od dnia 5.04.2017
*Program Gwarantowana Jakość nie obejmuje zamówień realizowanych przez naszych dostawców np. zamówień z Platformy TARGOWEJ.
|